case

Een customer testimonial van de KPN

Jouw klant is je beste verkoper

case

In deze door Glorydays Media geproduceerde customer testimonial vertelt KPN hoe ze als eerste operator ter wereld social media aan technisch netwerkbeheer koppelde met behulp van Radian6, een onderdeel van Salesforce. Hiermee kregen ze een veel beter inzicht in eventuele netwerkstoringen.

 

 

'Harde’ technisch netwerkdata wordt, zo wordt duidelijk, op succesvolle wijze gecombineerd met ‘zachte’ social media. Hoe dat precies in z'n werk gaat laat de video duidelijk zien. Het is niet alleen mooie reclame voor KPN zelf, maar vooral ook voor Salesforce, de maker van de software die het allemaal mogelijk maakt. Ook hier wordt weer bewezen dat customer testimonials de mond-tot-mond reclames van de 21e eeuw te zijn. Laat jouw klant dus ook over jouw product aan het woord!

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

Kies je werkgebied en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom video op jouw vakgebied 

  • Trends & nieuwe technologie
  • Inspirerende en succesvolle videoprojecten
  • Tips en tricks voor het ontwikkelen van een videostrategie