case

Storytelling People

Elk bedrijf heeft een uniek verhaal te vertellen

case

Storytelling People is gespecialiseerd in corporate storytelling en helpt bedrijven als Heineken, Randstad en NS met het vertellen van hun unieke verhaal. Met hun werkwijze maakt Storytelling People het abstracte bedrijfsverhaal toegankelijk in verhalen ván mensen en vóór mensen. Identiteit, missie, visie, ambitie en strategie krijgen dankzij storytelling betekenis in hoofden én harten. Social media speelt daarin een steeds grotere rol.

Glorydays Media maakte een drietal dynamische video's, elk met een ander doel. De eerste was een korte, makkelijk deelbare video waarin we de aandacht vestigen op de visuele mogelijkheden van storytelling op social media.

 

 

Daarnaast maakten we een video die zich focust op de nationale markt.

 

 

Uiteraard mocht ook een international georiënteerde versie niet ontbreken.

 

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

Kies je werkgebied en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom video op jouw vakgebied 

  • Trends & nieuwe technologie
  • Inspirerende en succesvolle videoprojecten
  • Tips en tricks voor het ontwikkelen van een videostrategie